پیام تبریک سرپرست محترم شرکت به مناسبت فرارسیدن روز و هفته کار و کارگر

پیام تبریک سرپرست محترم شرکت به مناسبت فرارسیدن روز و هفته کار و کارگر
بدون شک ارزش کار و کارگر در توسعه جوامع امروزی برای هر کشوری قابل درک و مشهود است و به این مناسبت هر ساله ۱۱ اردیبهشت در کشور عزیزمان همزمان با سراسر دنیا این رویداد مهم را گرامی می‌داریم.
 به گزارش روابط عمومی، سرپرست شرکت جناب آقای مهندس گنجی در پیامی روز و هفته کار و کارگر را گرامی داشته و این روز را به کلیه همکاران تبریک گفتند. متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی
"کار به علت تامین کردن همه نیازها و لوازم زندگی مردم و کشور در واقع حیات جامعه است اما اگر کارگر نباشد از کار و آثار آن پیشرفت‌ها و شکوفایی کشور خبری نیست. بنابراین ارزش کار ارزش حیات جامعه و زندگی مردم است."                                                                                              مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

بدون شک ارزش کار و کارگر در توسعه جوامع امروزی برای هر کشوری قابل درک و مشهود است و به این مناسبت هر ساله ۱۱ اردیبهشت  در کشور عزیزمان همزمان با سراسر دنیا این رویداد مهم را گرامی می‌داریم.
برخود فرض می‌دانم به مناسبت این روز زیبا صمیمانه‌ترین شادباش‌ها و قدردانی‌ها را به وسعت شانه‌های شما عزیزان به حضورتان ارزانی دارم و بر این باورم با همت، تلاش، پشتکار و همدلی شما عزیزان کمافی السابق آینده‌ای پر از شکوفایی روز افزون و توسعه برای کشور عزیزمان و شرکت پلی پروپیلن جم خواهیم داشت و ان شاالله شاهد جشن‌های موفقیت این خانواده بزرگ باشیم.
مجدداً فرصت را غنیمت شمرده و روز کار و کارگر را خدمت همه شما عزیزان به ویژه همکاران عزیزم در شرکت پلی پروپیلن جم تبریک عرض نموده و از خدای مهربان، شادمانی، بهروزی و عمر با عزت را برای شما و خانواده محترمتان مسألت می‌نمایم.
زیر سایه بقیه الله الاعظم مستدام باشید.


با احترام
رضا گنجی
سرپرست و عضو هیات مدیره
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.