پیام تبریک مدیر عامل شرکت پلی پروپیلن جم به مناسبت روز صنعت پتروشیمی

پیام تبریک مدیر عامل شرکت پلی پروپیلن جم به مناسبت روز صنعت پتروشیمی
پیام تبریک جناب آقای مهندس حمید مرادی مدیر عامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت پلی پروپیلن جم به مناسبت فرا رسیدن ۸ دی ماه روز "صنعت پتروشیمی "

 

 به گزارش روابط عمومی، جناب آقای مهندس مرادی مدیر عامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت پلی پروپیلن جم در پیامی فرا رسیدن ۸ دی ماه روز "صنعت پتروشیمی "را به همکاران این صنعت به ویژه خانواده بزرگ پلی پروپیلن جم تبریک گفتند؛ متن پیام به این شرح است:

خانواده بزرگ صنعت پتروشیمی و همکاران خدوم در شرکت پلی پروپیلن جم

۸ دی ماه که به نام روز صنعت پتروشیمی نامگذاری شده است فرصت مغتنمی است تا ضمن تبریک این روز ارزشمند به شما بزرگواران، قدردان و پاسدار تلاش های خستگی ناپذیرتان در پیشبرد اهداف عالیه این صنعت ارزش آفرین و راهبردی کشور باشم.

امروز صنعت پتروشیمی به یکی از صنایع افتخار آمیز  کشور بدل شده است که تلاش ها و چاره اندیشی های قابل توجهی در راستای تغییر رویه خام فروشی در طی سالیان گذشته در کشور داشته است؛ تلاش هایی که بی تردید می بایست بیش از پیش فزونی یابد.

امروز این صنعت با وجود تحریم های ظالمانه، نه تنها پیشرفت داشته است بلکه مجموعه هایی چون شرکت پلی پروپیلن جم، از تحریم ها فرصت ساختند که دستاوردهایی نظیر رفع نیاز کشور به واردات این محصول راهبردی و جلوگیری از خروج ارز و بومی سازی تجهیزات گواه این مدعاست. امید است در تداوم دستاوردها و موفقیت های پیشین شرکت پلی پروپیلن جم و صنعت پتروشیمی کشور، با استعانت از خداوند متعال، توسعه و تعالی در فعالیتها مستدام باشد.

همچنین جا دارد این روز مهم را به خانواده های همکارانم در پلی پروپیلن جم نیز به صورت ویژه تبریک عرض نمایم، زیرا بر این باورم که بدون پشتیبانی این بزرگواران توفیقی در عرصه تولید هم حاصل نخواهد شد.

در پایان از درگاه لایزال توفیق، سربلندی و شادکامی شما عزیزان و خانواده محترم‌تان را مسئلت می‌نمایم.

با احترام

حمید مرادی

مدیر عامل و نائب رئیس هیات مدیره 

۷ دی ۱۴۰۱

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.