صعود خیره‌کننده رتبه پلی پروپیلن جم در جایزه ملی استاندارد ۳۴۰۰۰ مدیریت منابع انسانی

صعود خیره‌کننده رتبه پلی پروپیلن جم در جایزه ملی استاندارد ۳۴۰۰۰ مدیریت منابع انسانی
شرکت پلی پروپیلن جم برای اولین بار موفق به کسب نشان برنزین C2 جایزه ملی استاندارد ۳۴۰۰۰ مدیریت منابع انسانی در سومین حضور خود شد.

به گزارش روابط عمومی، ششمین کنفرانس ملی مدیریت منابع انسانی و پنجمین جایزه ملی مدل تعالی 34000 با معرفی سازمان‌ها و شرکت‌های پیشرو در این عرصه، 19 و 20 بهمن سال 1400 در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با حضور اساتید، صاحب‌نظران و مدیران برجسته منابع انسانی کشور برگزار شد.

شرکت پلی پروپیلن جم پس از حضور موفق و کسب نشان برنزین C3 در سال 98 و دریافت نشان برنزین C4 در سال 97 ، توانست با اتخاذ تدابیر و راهبردهای مدیریتی مناسب، بهبود و اصلاح برخی از فرآیندهای منابع انسانی، مفتخر به حضور در سطحی بالاتر از گذشته در بین 207 شرکت ارزیابی شده توسط ارزیابان متخصص، موفق به کسب نشان برنزین C2 جایزه ملی استاندارد ۳۴۰۰۰ مدیریت منابع انسانی در سومین حضور خود شد.

استاندارد مدل ۳۴۰۰۰ منابع انسانی ابزار ارزیابی و آسیب شناسی و ارتقاء فرآیندها و نتایج منابع انسانی و نیز با ایجاد و نهادینه کردن سطحی از قابلیت ها، مسیر تعالی سیستم‌های منابع انسانی را در راستای تحقق استراتژی‌های سازمانی سوق می دهد.

منزلت و بزرگی این افتخار زمانی ملموس می‌گردد که بدانیم از بین ۲۰۷ شرکت معتبر در ایران، تنها ۵ شرکت نشان بالاتر از C2 دریافت نموده‌اند. این روند صعودی و حضور در جمع برترین‌ها و پیشگامان منابع انسانی کشور، نشان دهنده اتخاذ تدابیر و راهبردهای مدیریتی مناسب شرکت پلی‌پروپیلن جم می باشد.

99

 

 

 

۲۵ بهمن ۱۴۰۰

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.